Benvenuti à i nostri siti web!

Chì ci hè a diffarenza trà e valvole a porta aperta è e valvole a porta scura?

Valvule di porta pò esse divisu in:

1, vàlvula di cantina aperta:

Apertura di a valvola di staminali: U nut di stem hè nantu à a tappa o supportu.Quandu apre è chjude a piastra di a porta, u troncu pò esse alzatu o abbassatu da a rotazione di a noce.Sta struttura hè favurevule à a lubricazione di stem, u gradu di apertura è chjusu hè evidenti, per quessa hè largamente utilizatu.

Di solitu ci sò fili trapezoidali nantu à a barra di elevazione, à traversu a noce à a cima di a valvula è a groove di guida nantu à u corpu, u muvimentu rotativu in u muvimentu drittu, vale à dì u torque di l'operazione in u spinta di l'operazione.

A parte di apertura è chjusu di a valvula di a porta hè a piastra di a porta, a direzzione di u muvimentu di a piastra di a porta hè perpendiculare à a direzzione di u fluidu, a valvola di a porta pò esse solu aperta è chjusa, ùn pò esse micca aghjustata è throttled.

2, vàlvula di porta di verga scura:

Valvula di porta di canna scura hè ancu chjamata valvola di porta di canna rotante (cunnisciutu ancu cum'è valvola di porta di cunea di barra scura).A noce di stem hè in u corpu di a valvula in cuntattu direttu cù u mediu.Per apre è chjude a porta, rote u stem.

A parte d'apertura è di chjusu di a valvola di a porta di u troncu scuru hè a piastra di a porta, a direzzione di u muvimentu di a piastra di a porta hè perpendiculare à a direzzione di u fluidu, a valvola di a porta pò esse solu aperta è chjusa, ùn pò micca esse aghjustata è throttled.

A noce di gamba hè situata nantu à a piastra di a porta, è u volante gira per guidà u troncu per rotà è alzà a piastra di a porta.Di solitu ci hè un filu trapezoidale à u fondu di u troncu.Attraversu u filu à u fondu di a valvula è u groove di guida nantu à u discu di a valvula, u muvimentu rotativu hè cambiatu in un muvimentu lineale, vale à dì, u torque di u funziunamentu hè cambiatu in a spinta operativa.

 

I principali diffirenzii trà e valvole a porta di barra aperta è e valvole di porta di barra scura sò i seguenti:

1, a vite di elevazione di a valvola di a canna scura hè rotante solu è ùn ci hè micca un muvimentu superiore è bassu, l'esposta hè solu una verga, u so nut hè fissatu nantu à a piastra di a porta, attraversu a rotazione di a vite per elevà a piastra di a porta, ci hè. ùn hè micca un quadru visibile;A vite di elevazione di a vàlvula di porta aperta hè esposta, a noce hè vicinu à u volante è hè fissata (senza rotazione è senza muvimentu assiale), a porta hè alzata da a rotazione di a vite, a vite è a porta sò solu rotazione relativa. muvimentu, ma senza spustamentu assiale relative, è l'apparenza hè un supportu in forma di porta.

2, a vàlvula di porta di verga scura ùn pò micca vede a vite di piombo, è a verga aperta pò vede a vite di piombo.

3. U steering wheel è u valve stem sò cunnessi inseme quandu a valvula di gate di stem scuru hè attivatu è off.Hè guidatu da u gambo di a valvula chì gira à u puntu fissu per elevà u discu di a valvula in sopra è in fondu per compie l'apertura è a chjusa.Open STEM GATE valves alzanu o abbassanu u discu, THREATING u stem à u volante.U puntu simplice hè chì a valvula di a porta aperta hè u discu cunnessu à u troncu chì si move inseme è u gambu, u volante hè sempre puntu fissu.


Tempu di Postu: Aug-22-2022